Alles over je klanten te vinden op één plek, in combinatie met gebruiksvriendelijke functies, is het een fluitje van een cent om op de hoogte te blijven van je klanten.
Deel notities met je klanten en werk effectief samen met teamleden door een plek te hebben om interne notities uit te wisselen.
Gedeeld: Deze notities worden gedeeld met de klant en zijn ook zichtbaar voor andere teamleden.
Intern: Deze notities zijn verborgen voor de klant en alleen zichtbaar voor jou en je teamleden.
Privé: Deze notities zijn alleen voor jou zichtbaar.
Het analyseren van klantactiviteit in je CRM-systeem maakt gepersonaliseerde betrokkenheid mogelijk en helpt je te begrijpen hoe je klanten omgaan met uw bedrijf.
Gecentraliseerde communicatie tussen je team en klanten stroomlijnt communcatie en maakt meerdere communicatiekanalen overbodig.
Binnen een mum van tijd kan je klanten uitnodigen om een account aan te maken bij je bedrijf, zodat ze sneller kunnen boeken, abonnementen kunnen kopen en nog veel meer.
Kies welke teamleden verantwoordelijk zijn voor welke klant. Hierdoor kunnen alleen degenen de informatie van de klant bekijken en met hen communiceren.
Alles-in-één boekings- en betalingssoftware voor jou, je team en je klanten.